Для учнів

Для учнів 1Д класу

29 березня Понеділок 

1. Я досліджую світ

Тема. Як дізнатися, що вже весна?
Опрацюйте у підручнику сторінки 44, 45, а в друкованому зошиті виконайте завдання на с. 34, 35.

Граючись на вулиці поспостерігайте за гілочками дерев. Які зміни відбулися?

2. Математика
Ксенія Петренко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Ксенія Петренко
Время: 29 берез. 2021 09:00 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2544624318?pwd=QXI3azViUEhoY2lHVTY3M3pnWXcxUT09

Идентификатор конференции: 254 462 4318
Код доступа: 3tYgU4

https://us04web.zoom.us/j/2544624318?pwd=QXI3azViUEhoY2lHVTY3M3pnWXcxUT09

4.Фізичне виховання

1. Виконати фізичні вправи
2. Потанцювати під музику

30 березня Вівторок

1. Я досліджую світ

Тема. Сторінка дослідника.
Працюємо у підручнику на с. 46 і у друкованому зошиті на с. 36.
Виконати досліди. Спостерігати, де швидше розпустяться бруньки. Як змінюється висота сонця на небі.


2. Математика
Ксенія Петренко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Ксенія Петренко
Время: 30 берез. 2021 09:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2544624318?pwd=QXI3azViUEhoY2lHVTY3M3pnWXcxUT09

Идентификатор конференции: 254 462 4318
Код доступа: 3tYgU4

https://us04web.zoom.us/j/2544624318?pwd=QXI3azViUEhoY2lHVTY3M3pnWXcxUT09

3. Навчання грамоти (читання)

Тема. Звук [ф], позначення його буквою "еф". Читання складів, слів. Опрацювання вірша "Жираф"

1. Передивіться відео:

Отже буква Ф може називати 2 звука: твердий та м"який. 

2. Читаємо склади та слова на с. 60
3. На с. 61 читаємо і даємо відповіді на питання; читаємо вірш "Жираф"
4. Зробити звуковий аналіз слів  ФОКУС,  ФІНАЛ (у тоненькому зошиті у клітинку).


4. Навчання грамоти (письмо)

Тема. Письмо малої букви ф. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

Виконуємо завдання у друкованому зошиті на сторінці 54

Перед тим, як писати склади, слова, речення - діти обов"язково спочатку їх прочитують.

Обов"язково робимо фізкультпаузи, вправи для очей.

5Мистецтво

Тема. "НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ"

ЛЮДИ ЗДАВНА ОТОЧУВАЛИ СЕБЕ КРАСОЮ. ВОНИ СПІВАЛИ ПІСНІ, ПРИКРАШАЛИ ОДЯГ. МИСТЕЦТВО, СТВОРЕНЕ НАРОДОМ, НЕ МАЄ АВТОРА І НАЗИВАЄТЬСЯ НАРОДНИМ.

РОЗУЧИ ЗА ВІДЕО ВЕСНЯНКУ «СОНЕЧКО». СПІВАЮЧИ, ЧІТКО ВИМОВЛЯЙ СЛОВА. МІЖ МУЗИЧНИМИ ФРАЗАМИ НЕ ЗАБУВАЙ БРАТИ ДИХАННЯ.



31 березня Середа

1. Навчання грамоти (читання)

Тема. Закріплення звукового значення букви "еф". Опрацювання вірша за В. Кравчуком і тексту "Виставка малюнків" підручник с. 62, 63
1. Розчитування на букву Ф

2. Прочитайте слова


3. Напишіть звукові схеми до  слів:

фіалка
фрукти
ліфт

4. Читання вірша і тексту на с. 62, 63
Завдання до тексту: упізнай де чий малюнок.

2. Математика
Ксенія Петренко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Ксенія Петренко
Время: 31 берез. 2021 09:00 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2544624318?pwd=QXI3azViUEhoY2lHVTY3M3pnWXcxUT09

Идентификатор конференции: 254 462 4318
Код доступа: 3tYgU4

https://us04web.zoom.us/j/2544624318?pwd=QXI3azViUEhoY2lHVTY3M3pnWXcxUT09


4. Навчання грамоти (письмо)
Тема. Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів з нею. Складання і записування речень.

Працюємо в друкованому зошиті на с. 55
Нагадування: перед тим, як написати склади, слова, речення потрібно їх прочитати. 

Не забуваємо про руханки!


Не забуваємо і про гімнастику для очей!



5.Фізичне виховання

1. Виконати фізичні вправи
2. Потанцювати під музику

01 квітня Четвер

1Мистецтво

Тема. Орнамент


Перегляньте, як малюють рослинний орнамент

Намалюйте орнамент.

2. Навчання грамоти (читання)
Тема.Закріпленнязвукових значень вивчених букв.
 
Виконуємо словникові вправи.
Скоромовки.
 
Опрацювання тексту "Фунікулер у Києві".
Робота з дитячою книжкою сю 64-65

4. Навчання грамоти (письмо)
Тема. Закріплення вмінь писати вивчені букви.

Розвиток зв'язного мовлення.


Друкований зошит с .57


5. ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ

Здоровий зубчик – білий чубчик.

Продовжимо тему здорового харчування та гігієни. Виготовимо плакат – аплікацію за зразком. В альбомах це с. 69


02 квітня П'ятниця

1. Я досліджую світ

Тема. «Які ви вдома»

За підручником с. 40 – 41

Розгляньте малюнки на сторінці, розкажіть, як поводитесь вдома ви.

Попрацюйте з презентацією.


Прочитайте вірш на с. 41. Дайте відповіді на питання після вірша.


2. Математика
Ксенія Петренко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Ксенія Петренко
Время: 02 квітня. 2021 09:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2544624318?pwd=QXI3azViUEhoY2lHVTY3M3pnWXcxUT09

Идентификатор конференции: 254 462 4318
Код доступа: 3tYgU4

https://us04web.zoom.us/j/2544624318?pwd=QXI3azViUEhoY2lHVTY3M3pnWXcxUT09


3. Навчання грамоти (письмо)
Тема. Закріплення вмінь писати вивчені букви.
Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

4.Фізичне виховання

1. Виконати фізичні вправи
2. Потанцювати під музику

А ТЕПЕР - ПОРУХАЄМОСЯ!

 https://www.blogger.com/u/1/blog/page/edit/311625061355244678/6573357132163345927?hl=ru#





Математика
Рівень навчальних досягнень учня (учениці)
Бали
Характеристика навчальних досягнень учня (учениці)
І рівень –
1
Робота виконувалась, але допущено 9 і більше грубих помилок
початковий
2
Правильно виконано менше 1/3 роботи або в роботі допущено 8 грубих помилок
3
Правильно виконано 1/3 роботи або в роботі допущено 7 грубих помилок
ІІ рівень – середній
4
Правильно виконано 2/5 роботи або в роботі допущено 6 грубих помилок
5
Правильно виконано половину роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 5 грубих помилок
6
Правильно виконано 3/5 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 4 грубі помилки
ІІІ рівень – достатній
ІІІ рівень – достатній
7
Правильно виконано 2/3 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 3 грубі помилки
8
Правильно виконано 3/4 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 2 грубі помилки
9
Робота виконана в повному обсязі, але допущено 1 грубу й 1 негрубу помилку
ІV рівень – високий
10
Робота виконана в повному обсязі, але допущено 1 негрубу помилку
11
Робота виконана правильно в повному обсязі окрім завдання підвищеної складності або творчого
12
Робота виконана правильно в повному обсязі, в тому числі завдання підвищеної складності або творчого

Нормативи оцінювання
орфографічної та пунктуаційної грамотності

Рівні
Бали
Кількість помилок
Початковий
1
2
3
12 і більше
10-11
8
Середній
4
5
6
7 (3 грубі й 4 негрубі або навпаки)
6 (3 грубі й 3 негрубі)
5 (2 грубі й 3 негрубі або навпаки)
Достатній
7
8
9
4 (2 грубі й 2 негрубі )
3 (2 грубі й 1 негруба або навпаки)
 3 негрубі
Високий
10
11
12
 2 негрубі
1 негруба (пропуск, заміна, перестановка букв)
-


Вимоги до оцінювання умінь читати вголос у 2­4 класах

Рівень навчальних досягнень учня (учениці)
Бали
Характеристика навчальних досягнень учня (учениці)

1
Учень (учениця) читає в основному складами, допускає паузи, не відділяє одне речення від іншого; припускається значної кількості помилок у наголошуванні звуків, на заміну, перестановку, пропуск букв, недочитування; швидкість читання нижча норми. Може пояснити лише окремі слова.
І рівень – початковий
2
Учень (учениця) більшу кількість слів читає складами, допускає паузи, не завжди відділяє інтонаційно і паузами одне речення від іншого; припускається помилок у вимові звуків, наголошуванні слів та на заміну, перестановку, пропуск букв і складів; швидкість читання нижча за норму. Може пояснити лише окремі слова.

3
Учень (учениця) читає монотонно складами й словами, інтонаційно не відділяє одне речення від іншого, припускається помилок у наголошуванні звуків, на пропуск, перестановку, заміну букв; швидкість читання нижча за норму. Може пояснити окремі слова.

4
Учень (учениця) читає цілими словами і складами, припускається окремих помилок у наголошуванні звуків та на заміну букв; значну частину слів вимовляє з нечіткою дикцією, допускає помилки в інтонуванні кінця речення; читання не досить плавне; швидкість читання нижча за норму. Може пояснити окремі слова й речення.
ІІ рівень – середній
5
Учень (учениця) читає словами, а окремі слова складами, припускаючись окремих помилок у наголошуванні звуків та складів; окремі слова вимовляє з нечіткою дикцією; є помилки в інтонуванні речень; читання недостатньо плавне; швидкість читання дещо нижча за норму. Може пояснити окремі слова й речення.

6
Учень (учениця) читає цілими словами, лише поодинокі слова ­ складами; подекуди припускається помилок у наголошуванні звуків та у словах; є окремі помилки в інтонуванні кінця речення; швидкість читання нижча за норму. Може пояснити лише окремі слова і речення, хоч і виявляє загальне розуміння прочитаного.

7
Учень (учениця) читає цілими словами, плавно, з чіткою дикцією; правильно інтонує кінець речення, однак емоційне забарвлення тексту недостатньо виразне; є помилки у наголошуванні й вимові слів, повтори, перечитування окремих слів, сполучень слів; швидкість читання відповідає нормі. Може пояснити окремі слова і речення, однак виявляє загальне розуміння змісту прочитаного.
ІІІ рівень – достатній
8
Учень (учениця) читає цілими словами, плавно, з чіткою дикцією, хоча є окремі повтори, перечитування; інтонування речень в цілому правильне, але читання тихе, не пристосоване до слухацької аудиторії; є помилки у наголошуванні й вимові слів; швидкість читання відповідає нормі. Може пояснити слова й окремі речення. Виявляє розуміння загального змісту прочитаного.

9
Учень (учениця) читає плавно, без повторів, з гарною дикцією, припускається лише поодиноких недоліків в інтонуванні речень, однак інтонування та емоційне забарвлення не враховують слухацьку аудиторію й  недостатньо передають логічні та емоційні особливості тексту; швидкість читання відповідає нормі. Може загалом пояснити прочитане.

10
Учень (учениця) читає плавно, з гарною дикцією, інтонаційно, виразно виділяє початок і кінець речення; є окремі вимовні помилки. Темп читання дещо зависокий і не враховує особливості слухацької аудиторії. Читач розуміє і може пояснити прочитане.
ІV рівень – високий
11
Учень (учениця) читає плавно, з гарною дикцією, темп незавищений, що враховує особливості слухацької аудиторії; інтонація (логічні наголоси, паузи, мелодика), емоційне забарвлення виразні; є поодинокі вимовні помилки. Може пояснити зміст прочитаного.

12
Учень (учениця) читає правильно, плавно, з гарною дикцією, логічно правильно і виразно інтонує речення; темп читання й інтонування відповідають особливостям слухацької аудиторії. Виявляє повне розуміння змісту прочитаного.




Читання вголос
Вимоги до оцінювання сформованості техніки читання вголос (правильність, спосіб, темп) 2­4 класи
Рівень навчальних досягнень учня (учениці)
Бали
Характеристика навчальних досягнень учня (учениці)
І рівень – початковий
1
Учень (учениця) читає відривними складами, припускаючись численних помилок у закінченнях, наголошуванні слів, на пропуск, перестановку літер і складів, помилок мовного характеру. Темп читання суттєво нижчий від нормативного (на 10 і більше слів від меншого нормативного числа)
2
Учень (учениця) читає переважно складами, з тривалими паузами у темпі, значно нижчому від нормативного (на 8 і більше слів від меншого нормативного числа), припускаючись численних помилок у закінченнях, наголошуванні слів, на пропуск, перестановку літер і складів, помилок мовного характеру
3
Учень (учениця) значну кількість слів читає складами, не дотримуючись пауз між реченнями і смисловими групами слів. Темп читання нижчий від нормативного (на 7 і більше слів від меншого нормативного числа). Припускається багатьох помилок на перестановку, заміну складів, звуків, слів, у наголошуванні слів
ІІ рівень – середній
4
Учень (учениця) читає словами і складами. Читання монотонне у темпі, нижчому від нормативного (на 5­6 слів від меншого нормативного числа). Часто припускається помилок у вимові, наголошуванні слів
5
Учень (учениця) читає переважно словами. Припускається помилок на заміну, перестановку складів, у наголошуванні слів, порушує правила вимови. Темп читання дещо нижчий від нормативного (на 3­4 слова від меншого нормативного числа)
6
Учень (учениця) читає переважно плавно, цілими словами у темпі, що відповідає нормативному, припускаючись мовленнєвих помилок, а також у наголошуванні слів
ІІІ рівень – достатній
7
Учень (учениця) читає плавно, цілими словами у темпі, що відповідає нормативному. Припускається кількох орфоепічних, мовленнєвих помилок
8
Учень (учениця) читає плавно словами, правильно, у відповідному темпі. Припускається окремих помилок у наголошуванні слів
9
Учень (учениця) читає плавно словами і групами слів, правильно, у відповідному темпі. Припускається окремих орфоепічних помилок
ІV рівень – високий
10
Учень (учениця) читає правильно, плавно словами і групами слів, у відповідному темпі. Мають місце поодинокі орфоепічні помилки
11
Учень (учениця) читає правильно, плавно словами і групами слів, у відповідному темпі з дотриманням норм літературної вимови
12
Учень (учениця) читає правильно, плавно словами і групами слів, у відповідному темпі з дотриманням норм літературної вимови



Рівень
Бали
Критерії оцінювання диктанту
Початковий
1 – 3
Диктант написаний, але нечітко, неохайно, з багатьма відхиленнями в накресленні та сполученні букв; допущено 8 і більше помилок.
Середній
4 – 6
Текст написаний розбірливо, але неохайно, з відхиленнями в накресленні літер; допущено 5-7 помилок.
Достатній
7 – 9
Диктант  написаний чітко, але є окремі відхилення від правильного накреслення літер та їх сполучень, допущено 2-4 помилки.
Високий
10 – 12
Текст написаний чітко, охайно з дотриманням правильного накреслення літер та їх сполучень, допускається 1 груба чи 1 негруба помилка.

Критерії оцінювання поточних письмових робіт у зошитах.
Клас
Рівень
Бали
Критерії оцінювання
1-2


3-4
Початковий


1-3
Робота виконана, але  спотворені форми багатьох букв, неправильні їх поєднання, не витримується однаковий нахил літер та їх розмір;  вимоги до культури оформлення письмових робіт виконуються частково; допущено 8 і більше орфографічних та пунктуаційних помилок.
1-2


3-4
Середній


4-6
Робота написана розбірливо, але є значна кількість відхилень у написанні букв та їх поєднань; вимоги до культури оформлення письмових робіт в основному виконуються; допущено 5-7 орфографічних та пунктуаційних помилок.
1-2


3-4
Достатній


7-9
Робота написана розбірливо, букви та їх поєднання в цілому зображені правильно; відхилення від вимог до оформлення письмових робіт незначні; допущено 2-4 помилки.
1-2


3-4
Високий


10-12
Робота написана чітко, з дотриманням правильного накреслення літер та їх сполучень; належна культура оформлення роботи; допускається 1 груба чи 1 негруба помилки.



Показники темпу (швидкості) читання вголос і мовчки*
Види читання
   Семестр
Класи
2-й
3-й
4-й
1. Вголос
І
ІІ
25-40
40-60
55-65
65-75
70-80
80-95
2. Мовчки
І
ІІ 
-
45-70
75-90
90-110
90-110
100-130
і більше

Критерії оцінювання поточних письмових робіт у зошитах.

Клас
Рівень
Бали
Критерії оцінювання
2


3-4
Початковий


1-3
Робота виконана, однак у ній допущено 8 і більше орфографічних та пунктуаційних помилок; спотворені форми багатьох букв, неправильні їх поєднання, не витримується однаковий нахил літер та їх розмір; є багато відхилень від вимог до культури оформлення письмових робіт.
2


3-4
Середній


4-6
Робота виконана в цілому грамотно, однак у ній допущено 5-7 орфографічних та пунктуаційних помилок; робота написана розбірливо, але є значна кількість відхилень у написанні букв та їх поєднань; наявні окремі відхилення від вимог до культури оформлення письмових робіт.
2


3-4
Достатній


7-9
Робота виконана грамотно, допущено 2-4 помилки; написана розбірливо, букви та їх поєднання в цілому зображені правильно; відхилення від вимог до оформлення письмових робіт незначні.
2


3-4
Високий


10-12
Робота виконана грамотно,  допускається 1 груба чи 1 негруба помилки; написана чітко, з дотриманням правильного накреслення літер та їх сполучень; належна культура оформлення.







Комментариев нет:

Отправить комментарий