Клас: 4-А 25.02.2025
Дизайн і технології
Мета: Розширити
знання учнів про День Святого Валентина, ознайомити з видами валентинок,
технологією їх виготовлення,удосконалювати вміння вирізати і склеювати папір,
розвивати уяву, точність рухів, виховувати акуратність, естетичний смак,
почуття любові до ближніх.
Корекційна мета:
розвивати наочно-образне мислення, зорове сприйняття, увагу; сприяти розвитку
вмінь, аналізувати об’єкти сприйняття; удосконалювати вміння орієнтуватися у
просторі, знаходити суттєвий зв’язок між предметами; розвивати дрібну моторику
рук; формувати пізнавальну активність.
Обладнання: листівка
у вигляді валентинки, серветки тришарові, картон для шаблону, ножиці, стрижень
від кулькової ручки, пластилін, мультимедійна дошка та проектор, музичні
записи класичних мелодій
ЯДС 01.04.2024
Збережемо довкілля.
Мета: Формувати уявлення про причинно – наслідкові зв’язки поведінки людей і стану природи; вчити дотримувати правил поведінки в довкіллі; розвивати екологічну свідомість; сформувати уявлення про вплив сміття на здоров’я планети і людини; виховувати бажання оберігати природу, вносити свою часточку для збереження навколишнього середовища.
Математика 01.04.2024
Тема: Алгоритм ділення багатоцифр. числа на багатоцифрове. Оцінка необхідності всіх етапів алгоритму.3
Мета: удосконалювати навички письмового ділення; вчити самостійно здійснювати пошук шляхів розв’язання задачі; розвивати логічне мислення; удосконалювати вміння самоконтролю і самооцінки; виховувати старанність, наполегливість у навчанні, ініціативність.
Математика 02.04.2024
Тема: Орієнтація на останні цифри діленого і дільника як спосіб добору частки.
Літературне читання 01.04.2024
Творчість А. Костецького. Не хвалися силою, а хвалися вмінням. А. Костецький «Новенька»
Літературне читання 02.04.2024
Творчість А. Костецького. У людини є все, щоб здійснити свою мрію.
Мистецтво 02.04.2024
Гумор у мистецтві (продовження). Комікс. Створення коміксів до пісні «Грицю, Грицю, до роботи»
Фізична культура 02.04.2024
Тема: Орг. впр. та ЗРВ. Впр. для р-ку координації. Стрибки зі скакалкою, стрибки у довжину з місця, з розбігу 5 – 7 кроків спос. «зігнувши ноги».2 Інстр. № 36, 41
Інструктаж з техніки безпеки на уроці фізкультури.
Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі
скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Елементи акробатики. Рухливі ігри.
Завдання уроку:
1. Повторити правила поведінки на уроці.
2. Вчити виконувати загальнорозвивальні вправи зі скакалкою в русі і на місці.
3. Розвивати спритність, гнучкість,швидкість.
4. Сприяти вихованню свідомого ставлення до занять фізичною культурою.
ГПД 3-А
27.11.23
Презентація містить кадри з картинками тварин, поширених на території України. Рекомендовано при вивченні тваринного світу нашої країни. Містить вірші і загадки про тварин. Перегляд презентації зручно здійнювати з паралельними повідомленнями учнів про відповідну тварину.
Руханка.
29.11
Виховна бесіда "Культура поведінки та етикет знайомства і спілкування".
"Добре тому жити, хто вміє дружити"
Даний матеріал допоможе вчителю розкрити значення дружби в житті кожної людини. Викоритання його сприятиме формуванню добрих відносин між дітьми в класі. Розвиватиме уміння дітей спілкуватися та підтримувати товариські стосунки. Виховуватиме тактовне ставлення до людей, потребу в друзях, чемне ставлення учнів одне до одного, доброзичливість.
Руханка.
30.11
"Веселі ідейки"
Робота з пластиліном "Веселий зоопарк"
Мета: навчати учнів виготовляти веселі іграшки з пластиліну; закріпити навички роботи з пластиліном; розвивати творчу уяву, фантазію, увагу, спостережливість, уміння спілкуватися, виконувати колективну роботу; сприяти пізнанню дітьми краси тваринного світу.
Руханка.
01.12
Про що розповів шкільний рюкзачок.
Руханка.
Урок №12 для 3 класу з образотворчого мистецтва
Дружба
і братство – найбільше багатство. Скульптура. Фактура. Правила роботи з пластиліном.
Ліплення песика (пластилін)
Урок №11 для 3 класу з образотворчого мистецтва
Дружба
і братство – найбільше багатство. Порівняння п’єс. Сл: М. Степаненко «Дражнила.
Скривдили» ( з дитячого зошита). Вик: О. Янушкевич, М. Ясакова
«Дружба»
Фізична культура 09\10-13\10 2023
ПЛАН-КОНСПЕКТ уроки № 16-18
Завдання:
1. Формувати гнучкість у загальнорозвивальних вправах у парах.
2. Повторення техніки лазіння по гімнастичній лаві.
3. Розвиток спритності під час проведення рухливих ігор.
Місце проведення: спортивний зал школи.
Інвентар: гімнастичні лави, інвентар для рухливих ігор.
Підготовча частина (10 хв)
1. Шикування в шеренгу, привітання 1хв Перевірити стан спортивної форми і само-почуття учнів. Навести різновиди рухливих ігор та специфічні правила їх проведення.
Тримати безпечну дистанцію між учнями. Досягти максимальної амплітуди рухів
2. Повідомлення теоретичних відомостей («Правила проведення рухливих ігор») 3 хв
3. Повідомлення завдань уроку 2 хв
4. Ходьба в присіді і напівприсіді1 хв
5. Біг у колоні по одному по прямокутнику і діагоналі 1 хв
6. Загальнорозвивальні вправи в парах на місці 2 хв
Основна частина (25 хв)
1. Комплекс вправ на гімнастичній лаві:
— лазіння по гімнастичній лаві різними способами;
— ходьба по гімнастичній лаві з різними положеннями рук;
— стрибки через лаву 10 хв Групова форма організації діяльності учнів. Кількість груп залежить від кількос-
ті гімнастичних лав. Включити в роботу різні положення рук.
Аналізувати помилки в ході проведення ігор
2. Нахили тулуба в положенні стоячи і сидячи на гімнастичній лаві 5 хв
3. Рухливі ігри «Грай та не втрачай», «Мисливці і качки» 10 хв
Заключна частина (5 хв)
1. Ходьба по колу у повільному темпі 2 хв Визначити ступінь
відновлення організму учнів після рухливих ігор
2. Підбиття підсумків уроку 2 хв
3. Організований вихід із місця заняття 1 хв
Фізична культура 02\10-06\10 2023
ПЛАН-КОНСПЕКТ уроки № 13-15
Завдання:
1. Вивчення комплексу вправ для розвитку сили в парах.
2. Формування координації рухів під час бігу по лабіринту.
3. Розвиток уваги та кмітливості під час проведення рухливих
ігор.
Місце проведення: шкільний спортивний зал.
Інвентар: вертикальні опори.
Підготовча частина (15 хв)
1. Шикування в шеренгу, привітання 1хв Перевірити стан спортивної форми і самопочуття учнів
2. Повідомлення теоретичних відомостей («Руховий ре-
жим молодшого школяра»,
«Правила безпеки під час проведення рухливих ігор») 4 хв
Розкрити основні рактеристики фіз-них якостей та зас
їх розвитку.
Аналізувати техніку виконання поворотів.
Дистанція бігу до 200 м.
Тримати безпечну дистанцію між учнями
3. Повідомлення завдань уроку 2 хв
4. Шикування в шеренгу, повороти на місці 1 хв
5. Ходьба звичайна і з переступанням предметів 1 хв
6. Біг у повільному темпі по «лабіринту»2 хв
7. Загальнорозвивальні вправи на місці у розімкнутому строю 4 хв
Основна частина (20 хв)
1. Комплекс силових вправ у парах:
— для м’язів рук;
— для м’язів тулуба;
— для м’язів нижніх кінцівок 8 хв
Кожну вправу виконувати від 8 до 10 разів.
Досягти максимальної амплітуди рухів тримаючись за опору
2. Махові рухи руками і ногами біля вертикальних опор 4 хв
3. Рухлива гра «Клас, струнко!» 7 хв
4. Вправи на відновлення дихання 1 хв
Заключна частина (5 хв)
1. Шикування в шеренгу 2 хв
Аналізувати стан силової підготовленості учнів
2. Підбиття підсумків уроку 2 хв
3. Організований вихід із місця занять 1 хв
Урок №9 для 3 класу з образотворчого мистецтва
Урок №10 для 3 класу з образотворчого мистецтва
Урок №8 для 3 класу з образотворчого мистецтва
Урок №7 для 3 класу з образотворчого мистецтва
Урок №6 для 3 класу з образотворчого мистецтва
Урок №5 для 3 класу з образотворчого мистецтва
Фізична культура 18\09 -29\09 2023
ПЛАН-КОНСПЕКТ уроки № 7-9
Завдання:
1. Повторення техніки виконання загальнорозвивальних вправ зі скакалкою.
2. Вивчення комбінації з вивчених акробатичних елементів.
3. Формування сили у вправах на перекладині.
Місце проведення: спортивний зал школи.
Інвентар: низька перекладина, мати, стінка.
Підготовча частина (10 хв)
1. Шикування в шеренгу, привітання 1 хв Перевірити стан спор-
тивної форми і самопочуття учнів. Пояснити правила вимірювання пульсу.
2. Повідомлення завдань уроку 2 хв
3. Перешикування в колоні на місці і в русі 2 хв
4. Ходьба в напівприсіді 1 хв Виконувати перешикування з однієї колони в дві і навпаки.
Тримати безпечну дистанцію між учнями
5. Рівномірний біг із зміною напрямку руху за сигналом 1 хв
6. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою 3 хв
Основна частина (25 хв)
1. Комплекс вправ у парах на гімнастичних матах для розвитку гнучкості
2хв Партнер допомагає виконувати вправи з більшою амплітудою.
Допускається виконання з допомогою. Вправу виконувати по черзі.
Забезпечити страховку під час виконання Визначається кількість разів.
Фронтальна форма організації діяльності учнів.
2. «Міст» із різних вихідних положень 2 хв
3. Комбінація з вивчених акробатичних елементів 8 хв
4. Лазіння по похилій гімнастичній лаві з переходом на гімнастичну стінку 6 хв
5. Підтягування у висі лежачи (дівчата) та висі (хлопчики) 5 хв
6. Вправи на розслаблення м’язів верхніх кінцівок 2 хв
Заключна частина (5 хв)
1. Ходьба по колу в повільному темпі, шикування в шеренгу 2 хв На основі якості силової підготовки пояснити учням зміст домашнього завдання
2. Підбиття підсумків уроку 2 хв
3. Організований вихід із місця заняття1
ПЛАН-КОНСПЕКТ уроки № 10-12
Завдання:
1. Вивчення комплексу вправ для розвитку сили в парах.
2. Формування координації рухів під час бігу по лабіринту.
3. Розвиток уваги та кмітливості під час проведення рухливих
ігор.
Місце проведення: шкільний спортивний зал.
Інвентар: вертикальні опори.
Підготовча частина (15 хв)
1. Шикування в шеренгу, привітання 1 хв Перевірити стан спортивної форми і самопочуття учнів
2. Повідомлення теоретичних відомостей («Руховий режим молодшого школяра», «Правила безпеки під час проведення рухливих ігор») 4 хв Розкрити основні ха-
рактеристики фізичних якостей та засоби їх розвитку. Аналізувати техніку виконання поворотів. Дистанція бігу до 200 м. Тримати безпечну дистанцію між
учнями
3. Повідомлення завдань уроку 2 хв
4. Шикування в шеренгу, повороти на місці 1 хв
5. Ходьба звичайна і з переступанням предметів 1 хв
6. Біг у повільному темпі по «лабіринту» 2 хв
7. Загальнорозвивальні вправи на місці у розімкнутому строю 4 хв
Основна частина (20 хв)
1. Комплекс силових вправ у парах:
— для м’язів рук;
— для м’язів тулуба;
— для м’язів нижніх кінцівок 8 хв
Кожну вправу виконувати від 8 до 10 разів. Досягти максимальної амплітуди рухів тримаючись за опору 2. Махові рухи руками і ногами біля вертикальних опор 4 хв
3. Рухлива гра «Клас, струнко!» 7 хв
4. Вправи на відновлення дихання 1 хв
Заключна частина (5 хв)
1. Шикування в шеренгу 2 хв Аналізувати стан силової підготовленості учнів
2. Підбиття підсумків уроку 2 хв
3. Організований вихід із місця занять 1 хв
Дизайн і технології 3 клас.
Тема Літо-літечко минуло.
Тема. Подорожуємо і відкриваємо світ. Вазон
Очікувані результати навчання здобувачів освіти :
працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії;
організовує робоче місце; виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи;
розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх;
обробляє деталі виробу за потреби; удосконалює технологію виготовлення виробу за потреби.
Мета: цілісний розвиток особистості дитини засобами предметноперетворювальної діяльності, формування ключових та проєктно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем, культурного й національного самовираження.
Обладнання для учнів: альбом-посібник Дизайн і технології «Маленький трудівничок» 3 клас, Л.Роговська, Тернопіль «Підручники і посібники» кольоровий папір,картон, олівець,клей, ножиці .
Обладнання для вчителя: зразок композиції, ТЗН (лептоп,плазмовий телевізор).
Відео «Квіти і музика»
https://www.youtube.com/watch?v=I5RnA7gF3qs
https://www.youtube.com/watch?v=EBmwl5qRdRg&ab_channel=Handmadeschool1
Урок №1 для 3 класу з музичного мистецтва за Л. Масол - Королівство мистецтв відкриває свої двері. Слухання С. Борткевич «Принцеса на горошині», М.Равель «Красуня.
Мета: ознайомити учнів із поняттям «Ілюстрація»; вчити обирати правильне положення аркуша під час малювання; розвивати навички сприйняття, образного мислення, асоціативної пам'яті, уяви, фантазію; виховувати естетичне ставлення до навколишнього світу, формувати спостережливість, уміння бачити і відчувати красу літньої пори.
Обладнання: мультимедійний комплект, ємність для води, фарби, олівці, фломастери
https://vsimpptx.com/lesson/01-lyasolka-i-barvik-u-krayini-mistectv-malyuvannya-budinochku-de-zhivut-meshkanci-krayini-mistectv-vikoristovuyuchi-shtrihuvannya
Урок №3 для 3 класу з музичного мистецтва за Л. Масол - Перегляд фрагментів м/ф «Пінокіо», «Буратіно». Юрій Шевченко. Балет. «Буратіно і чарівна скрипка».
https://vsimpptx.com/lesson/02-pereglyad-fragmentiv-mf-pinokio-buratino-yurij-shevchenko-balet-buratino-i-charivna-skripka
Урок №4 для 3 класу з образотворчого мистецтва
" Портретна галерея. Портрет. Створення портрету свого Улюбленого персонажа із казки «Пригоди Буратино»
https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-portretna-galereya-portret-stvorennya-portretu-svogo-ulyublenogo-personazha-iz-kazki-prigodi-buratino-312738.html
Фізична культура 04\09 -15\09 2023
ПЛАН-КОНСПЕКТ уроки № 1-3
1. Ознайомлення з історією відродження сучасних Олімпійських
ігор.
2. Вивчення комплексу загальноосвітніх вправ у розімкнутому
строю.
3. Ознайомлення зі стартом із різних вихідних положень.
4. Розвиток швидкісно-силових здібностей у стрибках у довжину
з місця.
Місце проведення: шкільний стадіон (майданчик).
Інвентар: засоби наочності, секундомір.
Зміст уроку
Дозування
Організаційнометодичні вказівки
Підготовча частина (15 хв)
1. Шикування в шеренгу,
привітання
2 хв
Перевірити стан спортивної форми і самопочуття учнів.
Використовувати засоби наочності.
У колоні по одному.
До 40 м.
Клас розподілити
в 4 шеренги
2. Повідомлення теоретичних
відомостей з історії Олімпійських ігор та правил
безпеки
3 хв
3. Ходьба по діагоналі 2 хв
4. Біг у повільному темпі
«протиходом»
1 хв
5. Загальнорозвивальні вправи на місці в розімкнутому
строю
7 хв
Основна частина (20 хв)
1. Спеціальні вправи бігуна:
— дріботливий біг;
— біг із високим підніманням
стегна;
— біг стрибками
4 хв Вправи виконуються в двох шеренгах по
черзі.
Фронтальна форма.
Вправи виконуються в колоні по одному
з дотриманням дистанції між учнями
2. Старт з різних вихідних
положень
3 хв
3. Стрибок у довжину з місця 3 хв
4. Рухливі ігри з бігом: «Гусилебеді», «Квач»
10 хв
Заключна частина (5 хв)
1. Ходьба у повільному темпі
з різним положенням рук
1 хв Учні рухаються в колоні по одному
2. Підбиття підсумків уроку 3 хв
3. Організований вихід із місця занять
1 х
ПЛАН-КОНСПЕКТ уроків № 4-6
1. Вивчення техніки виконання бігу «змійкою».
2. Повторення техніки високого старту у бігу на 30 м.
3. Ознайомлення з технікою і правилами виконання «човникового» бігу 4 × 9 м.
Місце проведення: шкільний стадіон (майданчик).
Інвентар: секундомір, кубики, рулетка.
Зміст уроку
Дозування
Організаційнометодичні вказівки
Підготовча частина (10 хв)
1. Шикування в шеренгу, перешикування у дві,
привітання
2 хв Перевірити стан спортивної форми і самопочуття учнів — визначити присутніх.
Тримати дистанцію
між учнями.
Вправу виконувати з дозуванням
6–8 повторів
2. Повідомлення завдань
уроку
1 хв
3. Ходьба зі зміною частоти
кроку
1 хв
4. Біг «змійкою» 1 хв
www.e-ranok.com.ua
5. Загальнорозвивальні вправи на місці в розімкнутому
строю
5 хв
Основна частина (25 хв)
1. Спеціальні вправи бігуна:
— стрибковими кроками;
— із закиданням гомілки
назад
3 хв Вправи виконуються
в двох шеренгах.
Біг проводиться
в трійках.
Клас шикується в дві
колони.
Визначаються переможці у дівчат
і хлопчиків.
Пояснити основні
правила проведення
ігор
2. Біг із прискоренням на 10–
15 м
3 хв
3. Біг на 30 м із високого старту 3 хв
4. «Човниковий» біг 4 × 9 м 3 хв
5. Стрибок у довжину з місця
з визначенням результату
кожного учня
6 хв
6. Рухлива гра з бігом:
«Команда швидконогих»
7 хв
Заключна частина (5 хв)
1. Вправи на місці для відновлення дихання
1 хв Учні розташовуються
в колі.
Аналізувати техніку
старту у бігу на 30 м
2. Шикування в шеренгу. Підбиття підсумків уроку
3 хв
3. Організований вихід із місця занять
1 хв
Рухливі ігри
Комментариев нет:
Отправить комментарий