Для батьків




Клас: 4-А 25.02.2025

Дизайн і технології

Мета: Розширити знання учнів про День Святого Валентина, ознайомити з видами валентинок, технологією їх виготовлення,удосконалювати вміння вирізати і склеювати папір, розвивати уяву, точність рухів, виховувати акуратність, естетичний смак, почуття любові до ближніх.

Корекційна мета: розвивати наочно-образне мислення, зорове сприйняття, увагу; сприяти розвитку вмінь, аналізувати об’єкти сприйняття; удосконалювати вміння орієнтуватися у просторі, знаходити суттєвий зв’язок між предметами; розвивати дрібну моторику рук; формувати пізнавальну активність.

Обладнання: листівка у вигляді валентинки, серветки тришарові, картон для шаблону, ножиці, стрижень від кулькової ручки, пластилін, мультимедійна дошка та проектор, музичні записи класичних мелодій

https://www.youtube.com/watch?v=EdLrMt2OSko



ЯДС 01.04.2024

Збережемо довкілля.

Мета: Формувати уявлення про причинно – наслідкові зв’язки поведінки людей і стану природи; вчити дотримувати правил поведінки в довкіллі; розвивати екологічну свідомість; сформувати уявлення про вплив сміття на здоров’я планети і людини; виховувати бажання оберігати природу, вносити свою часточку для збереження навколишнього середовища.


Математика 01.04.2024     

Тема: Алгоритм ділення багатоцифр. числа на багатоцифрове. Оцінка необхідності всіх етапів алгоритму.3

Мета: удосконалювати навички письмового ділення; вчити самостійно здійснювати пошук шляхів розв’язання задачі; розвивати логічне  мислення;  удосконалювати вміння самоконтролю і самооцінки; виховувати старанність, наполегливість у навчанні, ініціативність.


Математика 02.04.2024

Тема:  Орієнтація на останні цифри діленого і дільника як спосіб добору частки.

https://www.youtube.com/watch?v=zY0_VQIqdk0&ab_channel=%D0%A0%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B0


Літературне читання 01.04.2024
Творчість А. Костецького. Не хвалися силою, а хвалися вмінням. А. Костецький «Новенька»



Літературне читання 02.04.2024
Творчість А. Костецького. У людини є все, щоб здійснити свою мрію.



Мистецтво 02.04.2024
Гумор у мистецтві (продовження). Комікс. Створення коміксів до пісні «Грицю, Грицю, до роботи»


Фізична культура 02.04.2024

Тема: Орг. впр. та ЗРВ. Впр. для р-ку координації. Стрибки зі скакалкою, стрибки у довжину з місця, з розбігу 5 – 7 кроків спос. «зігнувши ноги».2 Інстр. № 36, 41

Інструктаж з техніки безпеки на уроці фізкультури.

           Загальнорозвивальні вправи  зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі

          скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Елементи акробатики. Рухливі ігри.

                                                             Завдання уроку:

1. Повторити правила поведінки на уроці.

2. Вчити виконувати  загальнорозвивальні вправи зі скакалкою в русі і на місці.

3. Розвивати спритність, гнучкість,швидкість.

4. Сприяти вихованню свідомого ставлення до занять фізичною культурою.








ГПД 3-А 

27.11.23

Година спілкування: «Поговоримо про ввічливість»

Мета: освітня – поглибити знання учнів про ввічливість, учити дітей уживати різноманітні словесні форми ввічливості;

Виховна – прищеплювати дітям етичні норми поведінки.

https://vseosvita.ua/library/godina-spilkuvanna-pogovorimo-pro-vviclivist-549330.html

Руханка.https://www.youtube.com/watch?v=Lf0YdjKvGHM&ab_channel=%D0%9B%D1%96%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%9C%D0%B5%D0%B4%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE


28.11

Презентація "Тварини України"

Презентація містить кадри з картинками тварин, поширених на території України. Рекомендовано при вивченні тваринного світу нашої країни. Містить вірші і загадки про тварин. Перегляд презентації зручно здійнювати з паралельними повідомленнями учнів про відповідну тварину.
Руханка.
29.11
Виховна бесіда "Культура поведінки та етикет знайомства і спілкування".

"Добре тому жити, хто вміє дружити"

Даний матеріал допоможе вчителю розкрити значення дружби в житті кожної людини. Викоритання його сприятиме формуванню добрих відносин між дітьми в класі. Розвиватиме уміння дітей спілкуватися та підтримувати товариські стосунки. Виховуватиме тактовне ставлення до людей, потребу в друзях, чемне ставлення учнів одне до одного, доброзичливість.
Руханка.
30.11
"Веселі ідейки"
Робота з пластиліном "Веселий зоопарк"
Мета: навчати учнів виготовляти веселі іграшки з пластиліну; закріпити навички роботи з пластиліном; розвивати творчу уяву, фантазію, увагу, спостережливість, уміння спілкуватися, виконувати колективну роботу; сприяти пізнанню дітьми краси тваринного світу.
Руханка.

01.12
Про що розповів шкільний рюкзачок.

Руханка.

Урок №12 для 3 класу з образотворчого мистецтва

Дружба і братство – найбільше багатство. Скульптура. Фактура. Правила роботи з пластиліном. Ліплення песика (пластилін)

Урок №11 для 3 класу з образотворчого мистецтва

Дружба і братство – найбільше багатство. Порівняння пєс. Сл: М. Степаненко «Дражнила. Скривдили» ( з дитячого зошита). Вик: О. Янушкевич, М. Ясакова «Дружба»
https://www.google.com/search?q=%D0%94%D1%80%D1%83%D0%B6%D0%B1%D0%B0+%D1%96+%D0%B1%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE+%E2%80%93+%D0%BD%D0%B0%D0%B9%D0%B1%D1%96%D0%BB%D1%8C%D1%88%D0%B5+%D0%B1%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D1%82%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE.+%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D1%8F%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%D0%BF%E2%80%99%D1%94%D1%81.+%D0%A1%D0%BB%3A+%D0%9C.+%D0%A1%D1%82%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE+%C2%AB%D0%94%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%BD%D0%B8%D0%BB%D0%B0.+%D0%A1%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B4%D0%B8%D0%BB%D0%B8%C2%BB+(+%D0%B7+%D0%B4%D0%B8%D1%82%D1%8F%D1%87%D0%BE%D0%B3%D0%BE+%D0%B7%D0%BE%D1%88%D0%B8%D1%82%D0%B0).+%D0%92%D0%B8%D0%BA%3A+%D0%9E.+%D0%AF%D0%BD%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87%2C+%D0%9C.+%D0%AF%D1%81%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0+%C2%AB%D0%94%D1%80%D1%83%D0%B6%D0%B1%D0%B0%C2%BB&oq=%D0%94%D1%80%D1%83%D0%B6%D0%B1%D0%B0+%D1%96+%D0%B1%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE+%E2%80%93+%D0%BD%D0%B0%D0%B9%D0%B1%D1%96%D0%BB%D1%8C%D1%88%D0%B5+%D0%B1%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D1%82%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE.+%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D1%8F%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%D0%BF%E2%80%99%D1%94%D1%81.+%D0%A1%D0%BB%3A+%D0%9C.+%D0%A1%D1%82%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE+%C2%AB%D0%94%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%BD%D0%B8%D0%BB%D0%B0.+%D0%A1%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B4%D0%B8%D0%BB%D0%B8%C2%BB+(+%D0%B7+%D0%B4%D0%B8%D1%82%D1%8F%D1%87%D0%BE%D0%B3%D0%BE+%D0%B7%D0%BE%D1%88%D0%B8%D1%82%D0%B0).+%D0%92%D0%B8%D0%BA%3A+%D0%9E.+%D0%AF%D0%BD%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87%2C+%D0%9C.+%D0%AF%D1%81%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0+%C2%AB%D0%94%D1%80%D1%83%D0%B6%D0%B1%D0%B0%C2%BB&aqs=chrome..69i57.5867j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:50e31c75,vid:lWKkREseMHM,st:0

Фізична культура 09\10-13\10 2023

ПЛАН-КОНСПЕКТ уроки № 16-18

Завдання:

1. Формувати гнучкість у загальнорозвивальних вправах у парах.

2. Повторення техніки лазіння по гімнастичній лаві.

3. Розвиток спритності під час проведення рухливих ігор.

  Місце  проведення: спортивний зал школи.

  Інвентар: гімнастичні лави, інвентар для рухливих ігор.

Підготовча частина (10 хв)
1. Шикування в шеренгу, привітання 1хв Перевірити стан спортивної форми і само-почуття учнів. Навести різновиди рухливих ігор та специфічні правила їх  проведення.
Тримати безпечну дистанцію між учнями. Досягти максимальної амплітуди рухів
2. Повідомлення теоретичних відомостей («Правила проведення рухливих ігор») 3 хв
3. Повідомлення завдань уроку 2 хв
4. Ходьба в присіді і напівприсіді1 хв
5. Біг у колоні по одному по прямокутнику і діагоналі 1 хв
6. Загальнорозвивальні вправи в парах на місці 2 хв
Основна частина (25 хв)
1. Комплекс вправ на гімнастичній лаві:
лазіння по гімнастичній лаві різними способами;
ходьба по гімнастичній лаві з різними положеннями  рук;
стрибки через лаву 10 хв Групова форма організації діяльності учнів. Кількість груп залежить від кількос-
ті гімнастичних лав. Включити в роботу різні положення рук.
Аналізувати помилки в ході проведення ігор
 2. Нахили тулуба в положенні стоячи і сидячи на гімнастичній лаві 5 хв
3. Рухливі ігри «Грай та не втрачай», «Мисливці і качки» 10 хв
Заключна частина (5 хв)
1. Ходьба по колу у повільному темпі 2 хв Визначити ступінь
відновлення організму учнів після рухливих ігор 
2. Підбиття підсумків уроку 2 хв
3. Організований вихід із місця заняття 1 хв



Фізична культура 02\10-06\10 2023

ПЛАН-КОНСПЕКТ уроки № 13-15

Завдання:
1. Вивчення комплексу вправ для розвитку сили в парах.
2. Формування координації рухів під час бігу по лабіринту.
3. Розвиток уваги та кмітливості під час проведення рухливих
ігор.
  Місце  проведення: шкільний спортивний зал.
  Інвентар: вертикальні опори.
Підготовча частина (15 хв)
1. Шикування в шеренгу, привітання 1хв  Перевірити стан спортивної форми і самопочуття учнів
2. Повідомлення теоретичних відомостей («Руховий ре-
жим молодшого школяра»,
«Правила безпеки під час проведення рухливих ігор») 4 хв 
Розкрити основні рактеристики фіз-них якостей та зас
їх розвитку.
Аналізувати техніку виконання поворотів.
Дистанція бігу до 200 м.
Тримати безпечну дистанцію між учнями
3. Повідомлення завдань уроку 2 хв
4. Шикування в шеренгу, повороти на місці 1 хв
5. Ходьба звичайна і з переступанням предметів 1 хв
6. Біг у повільному темпі по «лабіринту»2 хв
7. Загальнорозвивальні вправи на місці у розімкнутому строю 4 хв
Основна частина (20 хв)
1. Комплекс силових вправ у парах:
для м’язів рук;
для м’язів тулуба;
для м’язів нижніх кінцівок 8 хв 
Кожну вправу виконувати від 8 до 10 разів.
Досягти максимальної амплітуди рухів тримаючись за опору 
2. Махові рухи руками і ногами біля вертикальних опор 4 хв
3. Рухлива гра «Клас, струнко!» 7 хв
4. Вправи на відновлення дихання 1 хв
Заключна частина (5 хв)
1. Шикування в шеренгу  2 хв 
Аналізувати стан силової підготовленості учнів
2. Підбиття підсумків уроку 2 хв
3. Організований вихід із місця занять 1 хв

Урок №10 для 3 класу з образотворчого мистецтва








Урок №8 для 3 класу з образотворчого мистецтва

Урок №7 для 3 класу з образотворчого мистецтва

Урок №6 для 3 класу з образотворчого мистецтва

Урок №5 для 3 класу з образотворчого мистецтва

https://www.google.com/search?q=%D0%9B%D1%96%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96+%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%B6%D1%96.+%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D0%B7%D0%B8%D1%86%D1%96%D1%8F.+%D0%97%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B6.+%D1%84%D1%96%D0%B3%D1%83%D1%80%D0%B8+%D0%BB%D1%8E%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8+%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D1%80%D1%96%D1%81%D1%82.+%D0%A1%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80.+%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D1%80%D0%B5%D1%82%D1%83+%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE+%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%BE%D1%8F%2F%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%BE%D1%97%D0%BD%D1%96+%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D1%80%D1%96%D1%81%D1%82+(%D1%81%D1%83%D1%85%D1%96+%D0%BA%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8+%D1%96+%D0%BB%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%8F).&oq=%D0%9B%D1%96%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96+%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%B6%D1%96.+%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D0%B7%D0%B8%D1%86%D1%96%D1%8F.+%D0%97%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B6.+%D1%84%D1%96%D0%B3%D1%83%D1%80%D0%B8+%D0%BB%D1%8E%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8+%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D1%80%D1%96%D1%81%D1%82.+%D0%A1%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80.+%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D1%80%D0%B5%D1%82%D1%83+%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE+%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%BE%D1%8F%2F%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%BE%D1%97%D0%BD%D1%96+%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D1%80%D1%96%D1%81%D1%82+(%D1%81%D1%83%D1%85%D1%96+%D0%BA%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8+%D1%96+%D0%BB%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%8F).&aqs=chrome..69i57.3163j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Фізична культура 18\09 -29\09 2023

ПЛАН-КОНСПЕКТ уроки № 7-9

Завдання:

1. Повторення техніки виконання загальнорозвивальних вправ зі скакалкою.

2. Вивчення комбінації з вивчених акробатичних елементів.

3. Формування сили у вправах на перекладині.

  Місце  проведення: спортивний зал школи.

  Інвентар: низька перекладина, мати, стінка.

Підготовча частина (10 хв)
1. Шикування в шеренгу, привітання 1 хв Перевірити стан спор-
тивної форми і самопочуття учнів. Пояснити правила вимірювання пульсу.
2. Повідомлення завдань уроку 2 хв
3. Перешикування в колоні на місці і в русі 2 хв
4. Ходьба в напівприсіді 1 хв Виконувати перешикування з однієї колони в дві і навпаки.
Тримати безпечну дистанцію між учнями
5. Рівномірний біг із зміною напрямку руху за сигналом 1 хв
6. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою 3 хв
Основна частина (25 хв)
1. Комплекс вправ у парах на гімнастичних матах для розвитку гнучкості
2хв Партнер допомагає виконувати вправи з більшою амплітудою.
Допускається виконання з допомогою. Вправу виконувати по черзі.
Забезпечити страховку під час виконання Визначається кількість разів.
Фронтальна форма організації діяльності учнів.
2. «Міст» із різних вихідних положень 2 хв
3. Комбінація з вивчених  акробатичних елементів 8 хв
4. Лазіння по похилій гімнастичній лаві з переходом на гімнастичну стінку 6 хв
5. Підтягування у висі лежачи (дівчата) та висі (хлопчики) 5 хв
6. Вправи на розслаблення м’язів верхніх кінцівок 2 хв
Заключна частина (5 хв)
1. Ходьба по колу в повільному темпі, шикування в шеренгу 2 хв На основі якості силової підготовки пояснити учням зміст домашнього завдання
2. Підбиття підсумків уроку 2 хв
3. Організований вихід із місця заняття1

ПЛАН-КОНСПЕКТ уроки № 10-12

Завдання:
1. Вивчення комплексу вправ для розвитку сили в парах.
2. Формування координації рухів під час бігу по лабіринту.
3. Розвиток уваги та кмітливості під час проведення рухливих
ігор.
  Місце  проведення: шкільний спортивний зал.
  Інвентар: вертикальні опори.
Підготовча частина (15 хв)
1. Шикування в шеренгу, привітання 1 хв Перевірити стан спортивної форми і самопочуття учнів
2. Повідомлення теоретичних відомостей («Руховий режим молодшого школяра», «Правила безпеки під час проведення рухливих ігор»)  4 хв Розкрити основні ха-
рактеристики фізичних якостей та засоби їх розвитку. Аналізувати техніку виконання поворотів. Дистанція бігу до 200 м. Тримати безпечну дистанцію між
учнями
3. Повідомлення завдань уроку 2 хв
4. Шикування в шеренгу, повороти на місці 1 хв
5. Ходьба звичайна і з переступанням предметів   1 хв
6. Біг у повільному темпі по «лабіринту» 2 хв
7. Загальнорозвивальні вправи на місці у розімкнутому строю 4 хв
Основна частина (20 хв)
1. Комплекс силових вправ у парах:
для м’язів рук;
для м’язів тулуба;
для м’язів нижніх кінцівок 8 хв 
Кожну вправу виконувати від 8 до 10 разів. Досягти максимальної амплітуди рухів тримаючись за опору 2. Махові рухи руками і ногами біля вертикальних опор 4 хв
3. Рухлива гра «Клас, струнко!» 7 хв
4. Вправи на відновлення дихання 1 хв
Заключна частина (5 хв)
1. Шикування в шеренгу 2 хв  Аналізувати стан силової підготовленості учнів
2. Підбиття підсумків уроку 2 хв
3. Організований вихід із місця занять 1 хв





Дизайн і технології 3 клас.

Тема  Літо-літечко минуло. 


Тема.   Подорожуємо і відкриваємо світ. Вазон

 Очікувані  результати навчання  здобувачів освіти :

 працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії;  

організовує робоче місце; виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи;  

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх;  

обробляє деталі виробу за потреби;  удосконалює технологію виготовлення виробу за потреби.  

Мета:  цілісний розвиток особистості дитини засобами предметноперетворювальної діяльності, формування ключових та проєктно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем, культурного й національного самовираження.

Обладнання для учнів:  альбом-посібник  Дизайн і технології «Маленький трудівничок» 3 клас, Л.Роговська, Тернопіль «Підручники і посібники»  кольоровий  папір,картон, олівець,клей, ножиці .

Обладнання для вчителя: зразок  композиціїТЗН (лептоп,плазмовий телевізор).

  Відео «Квіти і музика»

  https://www.youtube.com/watch?v=I5RnA7gF3qs

https://www.youtube.com/watch?v=EBmwl5qRdRg&ab_channel=Handmadeschool1


Урок №1 для 3 класу з музичного мистецтва за Л. Масол - Королівство мистецтв відкриває свої двері. Слухання С. Борткевич «Принцеса на горошині», М.Равель «Красуня.

Мета: актуалізувати знання учнів про склад пісні, нотний стан; забезпечити усвідомлення учнями особливостей музики образно-сюжетного напряму; розвивати творчу уяву, фантазію, спостережливість; виховувати в учнів інтерес до музики, культуру слухання.

Обладнання: мультимедійний комплект

https://vsimpptx.com/lesson/01-korolivstvo-mistectv-vidkrivaye-svoyi-dveri-sluhannya-s-bortkevich-princesa-na-goroshini-mravel-krasunya

Урок №2 для 3 класу з образотворчого мистецтва за Л. Масол - Лясолька і Барвик у країні мистецтв. Малювання будиночку, де живуть мешканці країни Мистецтв, використовуючи штрихування

Мета: ознайомити учнів із поняттям «Ілюстрація»; вчити обирати правильне положення аркуша під час малювання; розвивати навички сприйняття, образного мислення, асоціативної пам'яті, уяви, фантазію; виховувати естетичне ставлення до навколишнього світу, формувати спостережливість, уміння бачити і відчувати красу літньої пори.

Обладнання:  мультимедійний комплект, ємність для води, фарби, олівці, фломастери

https://vsimpptx.com/lesson/01-lyasolka-i-barvik-u-krayini-mistectv-malyuvannya-budinochku-de-zhivut-meshkanci-krayini-mistectv-vikoristovuyuchi-shtrihuvannya

Урок №3 для 3 класу з музичного мистецтва за Л. Масол - Перегляд фрагментів м/ф «Пінокіо», «Буратіно». Юрій Шевченко. Балет. «Буратіно і чарівна скрипка».

https://vsimpptx.com/lesson/02-pereglyad-fragmentiv-mf-pinokio-buratino-yurij-shevchenko-balet-buratino-i-charivna-skripka

Урок №4 для 3 класу з образотворчого мистецтва

" Портретна галерея. Портрет. Створення портрету свого Улюбленого персонажа із казки «Пригоди Буратино»

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-portretna-galereya-portret-stvorennya-portretu-svogo-ulyublenogo-personazha-iz-kazki-prigodi-buratino-312738.html

Фізична культура 04\09 -15\09 2023
ПЛАН-КОНСПЕКТ уроки № 1-3  
1. Ознайомлення з історією відродження сучасних Олімпійських ігор. 
2. Вивчення комплексу загальноосвітніх вправ у розімкнутому строю.
 3. Ознайомлення зі стартом із різних вихідних положень. 
4. Розвиток швидкісно-силових здібностей у стрибках у довжину з місця. 
Місце проведення: шкільний стадіон (майданчик). 
Інвентар: засоби наочності, секундомір.
Зміст уроку 
Дозування Організаційнометодичні вказівки 
Підготовча частина (15 хв) 
1. Шикування в шеренгу, привітання 2 хв 
Перевірити стан спортивної форми і самопочуття учнів. 
Використовувати засоби наочності. 
У колоні по одному. До 40 м. Клас розподілити в 4 шеренги 
2. Повідомлення теоретичних відомостей з історії Олімпійських ігор та правил безпеки 3 хв 
3. Ходьба по діагоналі 2 хв 
4. Біг у повільному темпі «протиходом» 1 хв 
5. Загальнорозвивальні вправи на місці в розімкнутому строю 7 хв 
Основна частина (20 хв) 
1. Спеціальні вправи бігуна: — дріботливий біг; — біг із високим підніманням стегна; — біг стрибками 4 хв Вправи виконуються в двох шеренгах по черзі. Фронтальна форма. Вправи виконуються в колоні по одному з дотриманням дистанції між учнями 
2. Старт з різних вихідних положень 3 хв 
3. Стрибок у довжину з місця 3 хв
 4. Рухливі ігри з бігом: «Гусилебеді», «Квач» 10 хв 
Заключна частина (5 хв) 
1. Ходьба у повільному темпі з різним положенням рук 1 хв Учні рухаються в колоні по одному
 2. Підбиття підсумків уроку 3 хв 
3. Організований вихід із місця занять 1 х


ПЛАН-КОНСПЕКТ уроків 4-6  

1. Вивчення техніки виконання бігу «змійкою». 

2. Повторення техніки високого старту у бігу на 30 м. 

3. Ознайомлення з технікою і правилами виконання «човникового» бігу 4 × 9 м. 

Місце проведення: шкільний стадіон (майданчик).

Інвентар: секундомір, кубики, рулетка.

 Зміст уроку 

Дозування Організаційнометодичні вказівки 

Підготовча частина (10 хв) 

1. Шикування в шеренгу, перешикування у дві, привітання 2 хв Перевірити стан спортивної форми і самопочуття учнів — визначити присутніх. Тримати дистанцію між учнями. Вправу виконувати з дозуванням 6–8 повторів 

2. Повідомлення завдань уроку 1 хв 

3. Ходьба зі зміною частоти кроку 1 хв 

4. Біг «змійкою» 1 хв www.e-ranok.com.ua  

5. Загальнорозвивальні вправи на місці в розімкнутому строю 5 хв 

Основна частина (25 хв) 

1. Спеціальні вправи бігуна: — стрибковими кроками; — із закиданням гомілки назад 3 хв Вправи виконуються в двох шеренгах. Біг проводиться в трійках. Клас шикується в дві колони. Визначаються переможці у дівчат і хлопчиків. Пояснити основні правила проведення ігор 

2. Біг із прискоренням на 10– 15 м 3 хв 

3. Біг на 30 м із високого старту 3 хв 

4. «Човниковий» біг 4 × 9 м 3 хв 

5. Стрибок у довжину з місця з визначенням результату кожного учня 6 хв 

6. Рухлива гра з бігом: «Команда швидконогих» 7 хв 

Заключна частина (5 хв) 

1. Вправи на місці для відновлення дихання 1 хв Учні розташовуються в колі. Аналізувати техніку старту у бігу на 30 м 

2. Шикування в шеренгу. Підбиття підсумків уроку 3 хв 

3. Організований вихід із місця занять 1 хв

https://www.youtube.com/watch?v=OO-_a_qHkSw&ab_channel=FreshMotion


 Рухливі ігри


Комментариев нет:

Отправить комментарий